Моя чутлива шкіра

Отже, що таке мікробіом?

Людське тіло - це як планета, де поєднались численні ландшафти та різноманітні середовища. У кожного своя особлива флора та фауна, які співіснують в ідеальному балансі. Якою гігієнічною і доглянутою не була б людина, він чи вона є домом для мільярду організмів на квадратний сантиметр шкіри! Вражаючу в своєму багатстві та складності, загальну суму цієї популяції бактерій, грибів та архебактерій називають мікробіомом.

Мікробіом… Де ж ти був усе моє життя?

Дивуєтесь, чому Ваші підручники з біології ніколи не розповідали про цей "тропічний ліс Амазонії з мікробів", що живуть у Вашому тілі й на ньому? Насправді, колосальний проект глобального рівня, який розгадав усю складність мікробів, котрі супроводжують нас у нашому повсякденному житті, -  "Проект мікробіому людини" - лише нещодавно завершили. Відмовившись від старих методів, заснованих на культурах, на користь більш точних методів генетичної послідовності, проект зміг визначити понад 500 різних видів, що спільно проживають тільки на шкірі. Маючи безліч переваг для здоров’я, мікробіом - це як нова "друга шкіра", яку щойно відкрили!

Ваш мікробіом: такий же унікальний, як і Ваш відбиток пальця

Бактеріальний склад Вашого мікробіому унікальний, тому деякі вчені називають його "другим геномом". Мікробіом також відрізняється залежно від частини тіла: деякі з них більш густо заселені організмами, ніж інші. Наприклад, у Вашому пупі живуть певні дійсно екзотичні види бактерій!

Процвітаюча екосистема на Вашій шкірі

Одне з найважливіших середовищ мікробіому - це найбільший орган Вашого тіла, шкіра. Маючи вагу понад 5 кг, вона утворює своєрідний інтерфейс між внутрішньою та зовнішньою частинами організму та виконує важливу захисну роль, відому як бар'єрна функція. Ця унікальна відкрита позиція робить шкіру дуже вразливою. У відповідь на стреси сучасного життя багате різноманіття мікроорганізмів, які населяють і глибоко підтримують шкіру, може виснажуватись, тим самим наражаючи Вашу шкіру на небезпеку.

Тож як можна доглядати за мікроскопічними помічниками шкіри?

Різноманітний мікробіом допомагає регулювати подразнення, що відповідає за симптоми чутливості шкіри. Дійсно, епідемія чутливої шкіри - а 62% людей нині мають чутливу шкіру! - мотивує все більше людей шукати способи  культивування здорової, різноманітної флори шкіри.

Відкрийте для себе унікальний лікувальний інгредієнт для поповнення різноманітності мікробіому Вашої шкіри: термальну воду з пребіотичними властивостями.

Ваші герої з пребіотичного догляду за шкірою.

1 Sensitive skin: an epidemiological study Br J Dermatol 2001;145:258-63. Willis CM, Shaw S, de La Charrière O, et al